سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/12/30
1:30 عصر

تبریک سال نو

بدست امید بدری در دسته

چن ساعتی بیشتر به تحویل سال نمونده. سال نو رو پیشاپیش تبریک می گم و برا همتون از خداوند متعال عاقبتی خیر مسئلت دارم و امیدوارم سال 88 سال پیشرفت و بهکامی و موفقیت شما باشه. انشاا...
خیی ها برام مسج زدن و سال نو رو تبریک گفتن و بنده هم متقابلا سال نو رو بهشون تبریک گفتم چند تا از پیامهایی که برای اومده رو اینجا تایپ می کنم تا شما هم بخونید و استفاده کنید.
1  حلول سال نو و بهار با طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خدواند متعال برایتان مسئلت دارم.
2  خداوندا امسال را آخرین سال در فراق مولایمان حضرت ولیعصر (عج) برای ما قرار ده. سال نو پیشاپیش مبارک.
3 - نزدیک عیده، تو خونه تکونیه دلت ما رو بیرون نکنی ها !سال نو پیشاپیش مبارک.
4 - حیاتیز اود کیمی ایستی، سو کیمی آیدین، یل کیمی آزاد، توپراق کیمی برکتلی اولسون. بایرام مبارک.
5 - ساقیا آمدن عید مبارک بادت. فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت بر شما مبارک.
6 - برایتان 12 ماه شادی، 48 هفته کامیابی، 366 روز سرافرازی، 17568 ساعت طراوت، 1054080 ثانیه آرامش آرزومندم. سال نو پیشاپیش مبارک.
7 - یا مقلب القلوب و البصار، یا مدبر اللیل و النهار. سال خوشی داشته باشید.
8 خداوندا سال جدید را سال ایمنی از آفتها، سلامت از بدیها، خیری که شائبه شری در آن نباشد، و سالی پر از ایمان، نعمت، احسان برما قرار ده. سال یاری مظلومان و انتقام از ظالمان و سال ظهور مولایمان حضذت مهدی عج قرار ده. سال نو پیشاپیش مبارک.
9 - یا مقلب القلوب و البصار، یا مدبر اللیل و النهار. آللهم عجل لولیک فرج. پیشاپیش سال نو مبارک.
10 - بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن. آغاز بهار مبارک.
11 - آغاز بهار طبیعت را تبریک عرض می نمایم.
12 - سال نو را پیشا پیش، پس و پیش، پیش و پس، از راست به چپ از چپ به راست، تبریک، عرض و طول و ارتفاع آن را حساب کنید . !!
13 - سال نو برای شما و خانواده محترمتان با برکت و پر نور باد.
14 - بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی. امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی آید به شادی و شادی نوروز پیشاپیش مبارک با بهترین آرزوها.
15 - و . . . .

تنها چیزی که تو همه پیامها مشهوده اینه که همه از ترس قطع شدن سرویس اس ام اس و یا ترافیک خطوط مخابرات در ارسال اس ام اس ها عید رو پیشا پیش تبرک گفتن بهر حال عید بر تمام ایرانیان مبارک و پر خیر و برکت باشد انشاا..
 فعلا یا حق.